loading...
دیـدیـن؟ یـا ایـنـکـه شـنـیـدیـن؟!...
horieh بازدید : 45 نظرات (0)
خودم رو چی صدا کنم . یه ادم بدبخت ! آره بدبخت . آخه نمی دونم واقعا چی بگم ؟ انقدر که این روزگار رو واسم تلخ کردی و کسی که این متن رو می خونه می کردی به من حق میداد . بدبختی چون جرات نداری حرف بزنی . بعضی مواقع اونقدر به آدم حال می دی که می گه اینا واسه منه . ولی وقتی که کاری می کنی که ادم از زنده بودن خودش پشیمون شه . این همه فشار رو چکار باید کرد ؟ اگه حرف دلت رو بزنم در حق این همه لطفهات بی معرفتی کردم. اگه که چیزی نگی خودت می سوزی؟ چه کار کنم خدا جون . این حکمت تو چیه ؟ چرا راضی هستی که به اون چیزی که می خوام نرسم ؟ می دونم یه روز می رسم . ولی این روزهای سنگین رو چکار کنم. از درجا زدنم تا فریب خوردنم. همش تقصر خودمه ولی خدا تو بزرگی . تو می فهمی که چرا اینجوری شدم. تا کی می خوای دست نگه داری فقط مجازات کنی ؟ نمی دونم اصلا قراره اون روز برسه که بگم خدایا آرامش پیدا کردم. دیگه دست بغض گلوم رو فشار نمی ده ؟ چند روز دیگه قراره یه حادثه بزرگ , یه سرنوشت برام رغم بخوره . خدایا می دونم همه چیز دست خودته فقط می خواستم بگم می دونم آدم کثیف و بدبختیم که نمی تونم جلوی خودم رو بگیرم .تو هم لطف کن تو تصمیمت راحع به این حادثه جریمه ها رو حصاب نکن .
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
استفاده از تمامی مطالب سایت با ذکر منبع آزاد است و نیازی برای عضویت ندارد. البته میتوانید در خبرنامه عضو شوید تا در صورت وجود پیام ضروری به شما اطلاع داده شود. در پایان امیدواریم در نظر سنجی سایت شرکت نمایید و نیز ممنونیم از اینکه ما را با دادن گوگل پلاس شاد میکنید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظرتون در مورد مطالب چیه؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 531
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 27
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 121
  • آی پی دیروز : 9
  • بازدید امروز : 184
  • باردید دیروز : 11
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 249
  • بازدید ماه : 891
  • بازدید سال : 6,359
  • بازدید کلی : 43,580
  • کدهای اختصاصی
    پیش از هر چیز این وبلاگ را تقدیم می کنم به تمام عزیزانی که با وجود تجربه ی سنگین و فراموش نشدنی شکست عشق همچنان حرمت عشق، این حس مقدس ، را نگه داشته و به آن ارج می نهند...به قول گفتنی هروقت خواستیم به یکی دل ببندیم، ازمون شارژ ایرانسل خواست!...