loading...
دیـدیـن؟ یـا ایـنـکـه شـنـیـدیـن؟!...
horieh بازدید : 148 نظرات (0)

 

 

اتاق خوابی شبیه لانه پرنده!
یک اتاق ایده آل با طراحی مدرن برای یک خانواده 4 نفره












چهره کودکانه زنده یاد خسرو شکیبایی

 

بازیگر سرشناس سینمای ایران سه سال قبل در روزهای پایانی تیرماه گرم سال 1387 جامعه سینمایی و همه دوستادارانش را در غمی بزرگ فرو برد. خسرو شکیبایی 28 تیر ماه چشم از جهان فرو بست تا در روز خاک‌سپاری او جمعیتی انبوه با چشمانی اشکبار شاهد دور شدن از ستاره رویاهای خود باشند؛‌ از جوان عصیانگر "هامون" تا روزهای آخری که همچنان چشمان و صدایش گرمای روزهای قدیم را داشت.

 



با این سایت تمام فلش سرگرم شوید

 

 


سرگرم وبگردی بودم که به طور اتفاقی آدرس سایتی رو بدست آوردم که خیلی جالب طراحی شده بود. تصمیم گرفتم تا این سایت تمام فلش رو به دوستانی که دنبال یه سایت سرگرم کننده برای آخر هفته شون می گردن معرفی کنم البته باید تا لود شدن کامل سایت کمی صبور باشید.

 

www.Mono-1.com/monoface/main.html

با ورود به سایت با تصاویر چهره هایی که در حال تغییر هستند روبرو می شوید و به صورت تصادفی یک تصویر خاص ثابت می شود حالا کافیست روی پنج قسمت سر، چشم چپ، چشم راست، بینی و لب کلیک کنید تا تغییرات اعمالی روی تصویر را ببینید. با کلیک روی monoface که در سمت چپ تصویر قرار دارد یک تصویر تصادفی انتخاب و نمایش می دهد. با view gallery تصاویری که بالای 700 هزار تصویر هستند را خواهید دید. بقیه گزینه ها را انتخاب کنید تا تغییرات را بینید.

 



زن مسلمان از نوع وزنه بردار !
حضور "کلثوم عبدالله"، زن مسلمان آمریکایی با پوشش اسلامی در مسابقات وزنه برداری آمریکا







مرد چینی با لباسی از 26 پوند زنبور عسل !

 

 

یک مسابقه در چین با عنوان شین هوا هر ساله بین زنبورداران برگزار میشود و بمدت یک ساعت به طول می انجامد. امسال هم این مسابقه انجام شد که تنها دو نفر شرکت کننده آن بودند. یک مرد 42 ساله با یک جوان 20 ساله.

برنده این مسابقه کشاورزی 42 ساله بنام وانگ دالین از استان هوبئی بود که 26 پوند زنبور بدن او را از بالا تا پائین به طور کامل پوشاندند. رقیب او هم دالین 20 ساله از استان هونان بود که بدن او با 23 پوند زنبور پوشانده شده بود.

 

 










زنی که ۱۱ سال بدون صورت زندگی کرد

 

زنی که در سن ۱۶ سالگی بر اثر اصابت گلوله صورت خود را از دست داده بود، اکنون صاحب یک صورت پروتزی جدید شد. کریسی استلز ۲۷ ساله از میلواکی در ایالت ارگون به طور تصادفی مورد اصابت یک گلوله که از اسلحه یکی از دوستانش شلیک شده بود قرار گرفت.

 

کریسی با همسرش

 

جالبه كه آنقدر از زندگی عاشقانه ای كه با همسرش داره راضیه كه گفته اصلا این آرزو رو نداره كه زمان به عقب برگرده چرا كه به این نتیجه رسیده كه اگه این اتفاق نیافتاده بود شاید هیچوقت با همسرش كه ایشون هم نابیناست آشنا نمی شده و این قدر احساس خوشبختی نمی كرده.

 

کریسی با پسرش

این هم چهره کریسی پیش از اون حادثه



پرچمی که می بایست هنوز برافراشته باشد !

 

 

تصویری که می بینید پرچم جمهوری اسلامی ایران است كه قرار بود به عنوان بزرگترین پرچم خاورمیانه و پس از صرف هزینه ای بیش از 50 میلیون تومان در میدان روح الله شهر قم برافراشته باشد و به دست رئیس جمهور همزمان با پروژه آب شیرین افتتاح شود. اما پس از مدتی به علت اشتباه محاسباتی در نوع جنس و ارتفاع میله آن بر اثر وزیدن باد به این روز درآمده است و بعد از دو بار تعویض آن نتیجه ای در بر نداشته بطوریکه الان حدود یك ماه است كه فقط میله آن باقیمانده و به حال خود رها شده است!

اگرچه محاسباتی از این دست چندان تازگی ندارد و متاسفانه در کشور امری عادی است، ولی جالب اینجاست که مسئولین محترم پس از گذشت حدود یك ماه هنوز هم خیال ندارند فكری بحال این بنا بكنند!

 

 





انگار این هالیوودی ها هرگز از تقلید از ما ایرانی ها دست بردار نیستند !!!


قدرت تفكر و تعمق مغز پیچیده انسان را در این تصویر مشاهده کنید :
البته اگر گیج نشدید ...



فرار از زندان با یک چمدان معمولی !

 

 

ماریا دل مارس در مکزیک به دیدار پسری که در زندان بود رفت اما نه با دست خالی بلکه با چمدانی پر از لباس !
آن پسر بدلیل در اختیار داشتن سلاح های غیرقانونی به 20 سال حبس محکوم شده بود اما ماریا این نقشه را برای فرار او از زندان کشید. ولی یک اشکالاتی در مراحل بعد از اجرا پیش اومد که تصویر زیر گویاست ...

 

 







مهارت خود را در زبان انگلیسی بیازمایید 

لطفاً جمله زیر را به انگلیسی روان ترجمه کنید:

وضو گرفتن در آبدارخانه اکیداً ممنوع است
.

.

.

.

.

.

سخته ؟ نه فکر نمی کنم اونقدرها هم سخت باشه
چون ترجمۀ صحیح در زیر اومده
ببینید آیا تونستید درست ترجمه کنید ؟

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

یک کمی پایین‌تر

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

ترجمۀ دقیق ، صحیح و روان جمله بالا اینه :

شاید شما مطمئن نباشید ولی شخص مترجم اونقدر مطمئن بوده که
حتی زحمت قاب گرفتن این متن زیبا را هم کشیده ... ! 

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
استفاده از تمامی مطالب سایت با ذکر منبع آزاد است و نیازی برای عضویت ندارد. البته میتوانید در خبرنامه عضو شوید تا در صورت وجود پیام ضروری به شما اطلاع داده شود. در پایان امیدواریم در نظر سنجی سایت شرکت نمایید و نیز ممنونیم از اینکه ما را با دادن گوگل پلاس شاد میکنید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظرتون در مورد مطالب چیه؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 531
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 52
  • بازدید امروز : 63
  • باردید دیروز : 161
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 519
  • بازدید ماه : 1,021
  • بازدید سال : 4,734
  • بازدید کلی : 41,955
  • کدهای اختصاصی
    پیش از هر چیز این وبلاگ را تقدیم می کنم به تمام عزیزانی که با وجود تجربه ی سنگین و فراموش نشدنی شکست عشق همچنان حرمت عشق، این حس مقدس ، را نگه داشته و به آن ارج می نهند...به قول گفتنی هروقت خواستیم به یکی دل ببندیم، ازمون شارژ ایرانسل خواست!...