loading...
دیـدیـن؟ یـا ایـنـکـه شـنـیـدیـن؟!...
horieh بازدید : 48 نظرات (0)
پاناسونیک سبک ترین عینک سه بعدی دنیا را معرفی کرد 

 

 

امروز پاناسونیک سبک ترین عینک سه بعدی دنیا را معرفی کرد. این عینک که TY-EW3D نام دارد 26 گرم وزن داشته و با اختلاف 1 گرم عنوان سبک ترین عینک سه بعدی را از آن خود کرده است. باتری این عینک نیز نوع خاصی است که عمر بیشتری نسبت به رقبایش دارد. در ادامه مشخصات کامل تر این عینک را مشاهده می کنید.

TY-EW3D یک گرم از رقیبان 27 گرمی خود سبک تر است. باتری جدیدی که در این عینک استفاده شده پس از 30 دقیقه شارژ شدن، می تواند بالای 25 ساعت عمر کند. ولی اگر آن را تنها 2 دقیقه شارژ کنید می توانید یک فیلم کامل را با آن مشاهده کنید. چراکه عمر باتری این عینک به ازای 2 دقیقه شارژ، حدود 3 ساعت است. هنوز قیمت دقیق و زمان عرضه این محصول به بازار مشخص نیست.

 

وایت‌بردهای هوشمند دیجیتال ۶۰ و ۷۰ اینچی شارپ

شرکت ژاپنی شارپ مدل‌های جدید ۶۰ و ۷۰ اینچی وایت‌برد هوشمند خود را که برپایه ال‌سی‌دی‌های صفحه لمسی کار می‌کنند به بازار ژاپن عرضه کرد. این وایت‌بردهای هوشمند قابلیت نمایش تصاویر ویدیوئی، عکس و اطلاعات رایانه‌ای را با بیشترین کیفیت بر روی خود دارند و به دلیل استفاده از بالاترین حساسیت صفحات لمسی برای استفاده در ادارات و کلاس‌های درس ایده‌آل به نظر می‌رسند.

در مدل ۷۰ اینچی این وایت‌برد هوشمند (PN-L702B) که ۳۰ درصد بزرگتر از مدل قبلی این محصول است. جزئیات به نمایش درآمده در این محصول به وضوح از فاصله دور مشخص هستند و وقتی این وضوح با فناوری قلم دیجیتال شارپ ترکیب می‌شود، این دو مدل جدید به راحتی می‌توانند به عنوان یک وایت‌برد الکترونیکی هوشمند نیز به کار گرفته شوند.

در این وایت‌بردهای هوشمند که بر روی یک پایه نصب شده‌اند کاربران می‌توانند نقش‌ها و عبارات مورد نظر خود را با استفاده از قلم دیجیتال به طور مستقیم بر روی صفحه ترسیم کنند و حتی اندازه تصاویر موجود بر روی صفحه را کاهش و یا افزایش داده و حتی آنها را از یک صفحه به صفحه دیگر جابجا کنند.

 

شرکت شارپ در صفحات ال‌سی‌دی این دو مدل جدید (PN-L702B/PN-L602B) از فناوری انحصاری UV2Aو همچنین فناوریLED Backlight به منظور افزایش کیفیت تصاویر به همراه مصرف انرژی پائین بهره برده است.

در این محصول همچنین با استفاده از نرم‌افزار MFPs کاربر قادر است اسناد کاغذی اسکن شده را به صورت مستقیم بر روی صفحه لمسی نمایش دهد و حتی تمامی محتویات نمایش داده شده بر روی صفحه نمایش را مستقیما پرینت بگیرد و یا آن را در قالب فرمت‌های مختلف در رایانه خود ذخیره کرده و یا به دیگران از جمله حاضران در جلسه ارسال نماید. این وایت‌بردهای هوشمند همچنین قادر به ارتباط با صفحات لمسی دیگر و تبلت‌ها نیز هستند.

 

 


دو ترابایت (2000 گیگابایت) فضا در جایی نازک‌تراز ناخن انگشت شما !

 

فکر می‌کنم باید دیگر کم کم خود را آماده ورود به مرحله بعدی در نسل فلاش مموری‌ها کنیم و دیگر باید بر روی ترابایت فلاش مموری با دوستان خود کل کل کنیم زیرا اولین فلاش مموری با ظرفیت ۲ ترابایت تا چندی دیگر عرضه می‌شود.

 

این فلاش مموری که به نازکی ناخن انگشتان شما است دارای ظرفیتهای مختلفی از ۱۶ گیگابایت تا ۲ ترابایت است و به نظر می‌رسد باید خود را آماده خرج کردن دلارهای زیادی برای بدست آوردن این گجت با ظرفیت باورنکردنی کنیم.

شرکت تایوانی ترنسند که این فلاش مموری را با کمک موسسه تحقیقات صنعتی تایوان تولید کرده است امیدوار است با این محصول فوق العاده دوباره به صدر جدول رقابت بازگردد. این محصول که Transcend Thin Card نام گرفته است دارای پشتیبانی از استاندارد USB 3.0 نیز است و هنوز در باره زمان و قیمت احتمالی آن سخنی به میان نیامده است.

 

 


سونی رایانه شخصی ۳ بعدی مولتی تاچ عرضه کرد!

 

 

شرکت سونی این روزها سرش بسیار شلوغ است و هر روز به معرفی محصول جدیدی می پردازد و تازه‌ترین محصول معرفی شده توسط این شرکت یک محصول جدید از سری رایانه‌های خانگی وایو all-in-one و دارای قابلیت مولتی تاچ معرفی کرده است.

این محصول که با نام تجاری ۳D Vaio L روانه بازار خواهد شد دارای مونیتور۳ بعدی ۲۴ اینچی سونی و دارای جدیدترین پردازنده شرکت اینتل که به تازگی معرفی شده ، است و در ضمن دارای ۸ گیگابایت رم DDR3 با ۱۳۳۳ مگاهرتز باس نیز است.

 

 

مشخصات سخت افزاری این محصول فوق العاده :

- یک ترابایت ! هارد دیسک ساتا
- بلوری پلیر با قابلیت ضبط بر روی دیسک‌های بلوری
- اینترنت بی‌سیم ۸۰۲٫۱۱ b/g/n و بلوتوث ۳
- دو پورت USB 3.0و دو پورت USB 2.0
- عینک ۳ بعدی با فناوری اکتیو شاتر به همراه شارژر
- کارت گرافیک انویدیا GeForce GT 540M

سیستم عامل این دستگاه نیز نگارش خانگی ویندوز هفت خانگی نسخه ۶۴ بیتی است. یک صفحه نمایش بسیار عالی برای این دستگاه در نظر گرفته شده است که دارای ویژگی فول اچ دی و پورت ورودی HDMI است و بنابراین شما می‌توانید آنرا به راحتی به دستگاه PS3 و یا ایکس باکس ۳۶۰ خود متصل کرده و به انجام بازی‌های ۳ بعدی بپردازید.

در ضمن فناوری مولتی تاچ این مونیتور لمسی نیز تحت فناوری اختصاصی شرکت سونی Edge Access tech است. این رایانه خانگی همه کاره قرار است تا در اکتبر سال جاری روانه بازار شود ولی هنوز شرکت سونی قیمتی برای این دستگاه اعلام نشده است.

 

 


HMZ-T1 سونی، سینمایی که روی صورت نصب می‌شود!

 

 

از HMZ-T1، سینمای شخصی سونی پرده برداری شد. شگفتی جدید سونی، در واقع نوعی شبه عینک است که قابلیت پخش تصاویر سه بعدی و صدای دالبی دیجیتال دارد. اما کیفیت صدا و تصویر ارائه شده توسط آن منحصر به فرد است.

HMZ-T1 ،دو نمایشگر OLED هفت اینچی (یکی برای هر چشم) دارد. کیفیت تصویر این نمایشگرها ۷۲۰×۱۲۸۰ است، و تصویری که به کاربر ارائه می‌دهد با توجه به کیفیت بسیار بالای آن، مانند تصویر ارائه شده از یک نمایشگر ۷۵۰ اینچی از فاصله ۱۸ متری است. در واقع این محصول یک سینمای واقعی را برای کاربر شبیه سازی می‌کند.

 

 

نکته بسیار مورد توجه در HMZ-T1 ، نوع ارائه تصویر سه بعدی در آن است. این محصول جدید سونی دو تصویر کاملاً مجزا برای هر چشم ارائه می‌دهد و این کار باعث عدم کاهش کیفیت در آن می‌شود (برخلاف تصویر ارائه شده توسط تلوزیون‌های سه بعدی). به زبان ساده تر این دستگاه واقعی ترین تصویر سه بعدی ممکن را به کاربر عرضه می‌کند.

HMZ-T1 فناوری پخش صدای شگفت انگیزی دارد. هرکس که این وسیله را ببیند، انتظار یک صدای استریوی معمولی از آن دارد. اما HMZ-T1 چیزی بیش از اینهاست. نحوه تعبیه بلندگوها در این محصول به گونه‌ای است که قابلیت ارئه صدا به صورت ۵٫۱ را دارد. یعنی کاربر حتی می‌تواند صداها را با تفکیک صدای عقب از جلو هم بشنود.

 

اگر از این مسئله که این وسیله تصویر سه بعدی را به صورت هولناکی برای کاربر ارائه می‌دهد بگذریم، ایراد اصلی وارد بر این وسیله محدود کردن کاربر برای عکس‌العمل نشان دادن نسبت به تصاویر است. مثلاً هنگام بازی رانندگی، ممکن است شما از روی غریضه سرتان به سوی دیگری حرکت دهید، اما بر خلاف انتظار غریضیتان هیچ تاثیری در دید خود احساس نمی‌کنید. این قضیه زمانی جدی‌تر می‌شود که شما به تماشای یک فیلم بپردازید. در صحنه‌های پرتحرک به عنوان واکنش طبیعی سرتان را به سمتی حرکت می‌دهید، اما باز همان دید ثابت را دارید. این مسئله از لحاظ روانی جای بحث فراوانی دارد.

 

در این وسیله قابلیت اتصال به پخش کننده BlueRay و کنسول های بازی هم پیش‌بینی شده‌است. قیمت اولیه اعلام شده از سوی سونی برای HMZ-T1 ، هشتصد دلار است.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
استفاده از تمامی مطالب سایت با ذکر منبع آزاد است و نیازی برای عضویت ندارد. البته میتوانید در خبرنامه عضو شوید تا در صورت وجود پیام ضروری به شما اطلاع داده شود. در پایان امیدواریم در نظر سنجی سایت شرکت نمایید و نیز ممنونیم از اینکه ما را با دادن گوگل پلاس شاد میکنید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظرتون در مورد مطالب چیه؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 531
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 52
  • بازدید امروز : 31
  • باردید دیروز : 161
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 487
  • بازدید ماه : 989
  • بازدید سال : 4,702
  • بازدید کلی : 41,923
  • کدهای اختصاصی
    پیش از هر چیز این وبلاگ را تقدیم می کنم به تمام عزیزانی که با وجود تجربه ی سنگین و فراموش نشدنی شکست عشق همچنان حرمت عشق، این حس مقدس ، را نگه داشته و به آن ارج می نهند...به قول گفتنی هروقت خواستیم به یکی دل ببندیم، ازمون شارژ ایرانسل خواست!...