loading...
دیـدیـن؟ یـا ایـنـکـه شـنـیـدیـن؟!...
horieh بازدید : 35 نظرات (0)

 

موس بی سیم هوایی

 


طراحی گجت های متفاوت کامپیوتری برای طراحان آنها هیجان خاصی داشته است به طوری که اخیرا طراحی های متفاوتی برای کیبورد،ماوس،اسپیکر و سایر قطعات کامپیوتری مشاهده شده است.یکی از این طرح های متفاوت ساخت ی موس بی سیم است که همانند یک دستکش در دست قرار گرفته می شود و با حرکت دست می توان نشانگر موس را حرکت داد .

شیوه کار آن به این شکل است که از طریق انگشت اشاره و انگشت شصت ، مانند دستکش در دست قرار گرفته می شود و با حرکت انگشت اشاره نشانگر موس به حرکت درمی آید.بر روی انگشت اشاره سه دکمه تعبیه شده است که برای کلیک راست،کلیک چپ و توقف آنها بوده و از طریق انگشت شصت می توان سه کلید دلخواه را کلیک کرد.
منبع : وبلاگ فارسی



عصبانیت خود را سر این موبایل خالی کنید


پس از آنکه شرکت های طراحی و تولید گوشی های تلفن همراه دیگر مثل سابق، قالب های جدید و مورد استقبالی را برای ساخت گوشی پیدا نکردند به سراغ افزودن تکنولوژی و کاربری هایی رفتند که در عموم مردم وجود دارد و کاربران علاقه دارند آن امکانات خاص را روی گوشی خود داشته باشند.

در جدیدترین نوع از این ابتکارات، شرکت ژاپنی ان.تی.تی گوشی موبایلی را با امکانی خاص به بازار عرضه داشته است که این گوشی دارای صفحه‌ نمایشی ۵ اینچ است.

این موبایل خاص مجهز به فناوری ویژه ای است. به این معنی که در دو طرف گوشی سنسورهایی تعبیه شده و چنانچه کاربر گوشی را بفشارد، روی صفحه‌ نمایش موبایل خود می ‌تواند میزان فشاری را که به هر طرف گوشی وارد می ‌کند، ببیند.

این محصول با تلفیقی از نرم ‌افزار و سخت‌ افزار شکل گرفته و کاربر می‌ تواند عصبانیت خود را با فشردن گوشی موبایل، بدون این که آسیبی به آن وارد شود، خالی کند. از سوی دیگر این شرکت ژاپنی تدبیری را به کار گرفته است که کاربران می توانند با تغییر میزان فشار به گوشی، عملکردهای متفاوتی را تعریف کنند تا گوشی به اجرا بگذارد.



بزرگترین مزرعه تولید برق از انرژی خورشیدی در فرانسه


فرانسه با دارا بودن نیروگاه های اتمی جهت تهیه و تامین انرژی مورد نیاز خود در اروپا معروف است اما این دلیل نمی شود این کشور چشمان خود را بر روی تامین انرژی از طریق منابع ارزانتر و سالمتر ببندد مخصوصا با توجه به اتفاقات اخید در خصوص نیروگاه اتمی ژاپن که به نوعی بیم استفاده از این انرژی را در بین مردم و سران کشورها انداخته است . در فرانسه مزرعه ای با مساحت ۸۹ هکتار ایجاد شده که محصول آن نیروی برق با استفاده از انرژی پاک خورشیدی است . در این مساحت پنل های خورشیدی در سطحی وسیع برای مهار و تبدیل نیروی خورشید ایجاد شده اند که قرار است در سال ۱۸٫۲ مگاوات برق تولید نماید و در راستای تکمیل پروژه قرار است این مساحت به ۲۰۰ هکتار برسد و سالیانه ۱۰۰ مگاوات برق از این مزرعه ( یا همان نیروگاه خورشیدی ) تولید شود. این پروژه با این میزان توان تولید سالیانه بزرگترین نیروگاه خورشیدی در اروپااست و باید دید نتیجه اینگونه حرکت ها منجر به دست کشیدن کشورهایی چون فرانسه از انرژی هسته ای – باتوجه به خطرات و مخاطرات آن – و رویکردی رو به جلو به سمت انرژی پاک و سبز خورشیدی خواهد داشت ؟؟



با یک جفت از این کفش‌های جی.‌پی.‌اس دار هرگز گم نخواهید شد!


استفاده از مسیریاب‌های جی.پی.اس در کفش‌ها ایده جدیدی نیست اما این یک جفت کفش طراحی شده توسط دومینیک ویلکاکس قرار نیست مکان شما را به مادر عزیز و یا مقامات ذیربط گزارش دهد و تنها به‌نحوی به شما در پیدا کردن مسیر درست در صورت رفتن در مسیر اشتباه کمک می‌کند.



در این کفش‌ها، که در واقع تحت پروژه موسوم به پروژه ردپای جهانی در نورث‌همپتون‌شایر سفارش داده شده‌اند، یک مسیریاب جی.پی.اس در نوک کفش به‌کار گرفته شده و آنتن آن نیز در انتهای کفش قرار گرفته است. ال.ئی.دی‌های تعیین مسیر و جهت‌دار نیز در قسمت جلو و برروی قسمت بالایی انگشتان پا دیده می‌شوند. این ال.‌ئی.دی‌ها به صورت نقاط دایره‌ای دیده می‌شوند. اما آیا این ال.ئی.دی‌ها همواره روشن هستند!؟ نه! تنها کافیست با اشاره پاشنه در واقع یک کلیک بر روی حسگر این مسیریاب انجام دهید تا ال.ئی.دی‌ها روشن شده و مسیر را نشان دهند!



کافیست پیش از پوشیدن این کفش مقصد خود را در آن تنظیم کنید که می‌تواند به طور مثال مقصد همیشگی شما به عنوان خانه باشد در غیر این صورت باید از نرم‌افزار نقشه این کفش استفاده کنید و مسیر خود را به آن اعلام کنید!


 


باید اعتراف کنم که ال.ئی.دی‌های روی پنجه جلویی کمی بچه‌گانه به نظر می‌آیند اما خب به هر حال این یک ایده است و تا رسیدن به یک محصول تجاری ممکن است دیگر این نظر را نداشته باشیم و شاید حسگرهای لمسی جایگزین این ال.ئی.دی‌ها شوند و با فشار اندکی بر روی پنجه شما متوجه مسیر درست شوید! این ایده بهتری نبود!؟

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
استفاده از تمامی مطالب سایت با ذکر منبع آزاد است و نیازی برای عضویت ندارد. البته میتوانید در خبرنامه عضو شوید تا در صورت وجود پیام ضروری به شما اطلاع داده شود. در پایان امیدواریم در نظر سنجی سایت شرکت نمایید و نیز ممنونیم از اینکه ما را با دادن گوگل پلاس شاد میکنید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظرتون در مورد مطالب چیه؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 531
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 46
  • آی پی دیروز : 48
  • بازدید امروز : 97
  • باردید دیروز : 69
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 392
  • بازدید ماه : 894
  • بازدید سال : 4,607
  • بازدید کلی : 41,828
  • کدهای اختصاصی
    پیش از هر چیز این وبلاگ را تقدیم می کنم به تمام عزیزانی که با وجود تجربه ی سنگین و فراموش نشدنی شکست عشق همچنان حرمت عشق، این حس مقدس ، را نگه داشته و به آن ارج می نهند...به قول گفتنی هروقت خواستیم به یکی دل ببندیم، ازمون شارژ ایرانسل خواست!...