loading...
دیـدیـن؟ یـا ایـنـکـه شـنـیـدیـن؟!...
horieh بازدید : 153 نظرات (0)

 

 

نخستین فرودگاه مسافربری فضایی جهان

به گزارش واحد مرکزی خبر به نقل از شبکه الجزیره، ایالت نیومکزیکوی آمریکا شاهد ساخت اولین فرودگاه سفر گردشگران به فضا است. شرکت موسوم به گردشگری فضایی به گردشگران وعده سفرهای امنی می دهد ولی گردشگران برای هر سفر باید دویست هزار دلار بپردازند. ناصر الحسینی خبرنگار این شبکه در صحرای نیومکزیکو افزود در دل صحرای نیومکزیکو در نزدیکی با مرزهای مکزیک در جنوب آمریکا فرودگاه گردشگری فضایی این کشور در حال ساخت است.

 

این فرودگاه از سوی شرکت " اسپیس پورت" در حال ساخت است و پس از دو سال قادر خواهد بود گردشگران را به فضا ببرد. باند فرودگاه ده هزار پاست. این منطقه فاقد آب آشامیدنی است ولی یک مخزن بزرگ آب در آن ایجاد شده است و مقامات محلی تلاش می کنند لوله های آب آشامیدنی را به این فرودگاه ببرسانند. در این منطقه همچنین جایگاه سوخت، سالن مسافران و ایستگاه آتش نشانی در نظرگرفته شده است.

فعالیت شرکت های پیمانکار به شدت در جریان است تا کمتر از دو سال دیگر این فرودگاه ساخته شود. در حال حال چهارصد و چهل نفر از سراسر جهان پیش پرداخت یکصد هزار دلاری را پرداخت کردند. یکی از مسئولان این فرودگاه تاکید کرد چند نفر سه بار به صورت آزمایشی به فضا مسافرت کردند که سفر موفقیت آمیزی داشتند. گردشگران در فضا تنها قادر خواهند بود به مدت چهار دقیقه کره زمین را نگاه کنند.

 


تصویری از خیابان تهران در سئول کره جنوبی

خیابان تهران در سئول که یکی از بهترین و زیبا ترین خیابان های سئول است، از یک سو به مرکز شهر متصل است و از سوی دیگر به ورزشگاه المپیک کره مرتبط می باشد.




کمکی از جنس محبت !

در یك پارك محلی در بنگال هنگامی كه دو نفر نابینا نتوانستند شیر آب را پیدا كنند، یك میمون مادر شیر آب را برای آنها باز كرد و تا زمانی كه آنها آب نوشیده و صورت خود را شستند، میمون همانجا ایستاد، سپس شیر آب را بست و از آنجا دور شد.




اتومبیل شخصی قذافی؛ امن‌ترین خودروی جهان!

نقاط تمایز دیکتاتور لیبی با دیگر مقامات جهان تنها در لباسهای عجیب با دكمه‌های بزرگ، سفرهای پرطمطراق و محافظان و پرستاران ویژه اش و حتی چادر معروفی كه در آن می‌خوابد و هر جا كه می‌رود با خود می‌برد، خلاصه نمی شود. چراکه خودروی معمرقذافی نیز بسیار عجیب است. به نوشته روزنامه‌ "المصری الیوم"، خودروی معمر قذافی، رهبر لیبی كه برای خود سفارش داده به ادعای مسئولان این كشور امن‌ترین خودرو در جهان است و بیشتر شبیه‌ یك موشك بزرگ است.

این خودرو که به "صاروخ الجماهیریه" (موشک لیبی) موسوم است دارای سالنی با پنج صندلی و یك سیستم دفاع الكترونیكی، ضربه گیرهای ویژه تاشو در هنگام تصادف و مجهز به كیسه‌های هوا است. موتور این خودرو از نوع پیشرفته V6230bhp است. "دوخیلی المغارف"، رئیس شركت سرمایه‌گذاری داخلی لیبی كه این خودرو را برای قذافی سفارش داده، تاکید دارد که این خودرو انقلابی در تاریخ اتومبیل جهان محسوب می شود.

منابع آگاه تاکید دارند از خودروی شخصی قذافی که به صورت سفارشی تهیه شده تنها یک مدل در کره خاکی وجود دارد که آنرا برای نخستین بار در کنفرانس وحدت آفریقا در سال ۲۰۰۹ در طرابلس رونمایی کرده و امن ترین خودروی جهان نام نهاده اند.


امکانات منحصر به فرد هواپیمای سارکوزی

نیكولاس ساركوزی، رئیس جمهور فرانسه در اقدامی عجیب بیش از 65 هزار یورو برای نصب تجهیزات مختلف در هواپیمای اختصاصی اش هزینه كرده است. بنا بر این گزارش، نیكولاس ساركوزی و همسرش كارلا برونی، که یک هنرپیشه مشهور است به دلیل داشتن زندگی بسیار تجملاتی همیشه مورد انتقاد مجامع قرار گرفته اند و اما در جدید ترین رویداد رئیس جمهوری فرانسه برای تجهیز هواپیمای شخصی خود و همسرش، حدود 250 میلیون یورو هزینه كرده است كه هزینه بسیار زیادی محسوب می شود و انتقادات زیادی را متوجه او ساخته است.

برای مثال در حالیکه معمولا هواپیماهای شخصی برای گرم کردن یا طبخ غذاهای ساده به سیستم های متعارف مایکروفر مجهز است، سارکوزی برای تجهیز هواپیمای خود به مایکروفرهای مخصوص و لوکس بیش از 50 میلیون یورو هزینه کرده است. گفتنی است هواپیمای اختصاصی سارکوزی همچنین مجهز به یك سیستم دفاع موشكی، یك اتاق درمان و پزشكی و یك اتاق كنفرانس 12 نفره است.


رکوردار 150 حلقه فلزی !

"جین لین لین" زن هنگ كنگی دارنده ركورد گینس مشغول زدن 150 حلقه فلزی به طور همزمان. وی در سال 2008 ركورد 300 حلقه را زده است.




كشف جسد یك هیولا

 

یک زن و شوهر جسد فاسد یک هیولای دریایی را در امتداد سواحل انگلستان پیدا کردند. مارگارت و نیک فیلیپنس هنگامی که برای ورزش به ساحل رفته بودند با یک موجود باور نکردنی روبرو شدند. 
آقای فیلیپنس 59 ساله می گوید: "هنگامی که ما آن را پیدا کردیم حیرت زده شدیم و با خود گفتیم که این چه موجودیست؟". در حال حاضر کارشناسان در حال بررسی تصاویر این موجود می باشند که گمان می رود نوعی نهنگ باشد. سخنگوی موزه تاریخ طبیعی گفت: ما با یکی از کارشناسان پستاندران موزه صحبت کریم و آنها تاکید کردند که این حیوان احتمالا نهنگ خلبان با باله های بلند است و ظاهرا به ساحل نشستن آن مسئله عجیبی نیست. راب متخصص زندگی جانوران دریایی در باغ وحش لندن گفت:" این جسد می تواند متعلق به یک نهنگ قاتل و یا نهنگ خلبان کوچک باشد. کارشناس نهنگ ها مارک سیموندس نیز گفته است: "این موجود خیلی وقت پیش در گذشته است و احتمالا جزر و مد بدنش را به ساحل آورده است.

 


درس بزرگ زندگی

 

آری، از آنجا که عده ای بخاطر هیچ و پوچ دائم در حال آه و ناله هستند؛ این آموزه ای زیبا برای زندگیست.

کیان هونگ یان هر دو پایش را در سانحه ای از دست داده است. خانواده چینی اش بسیار فقیرند و توانایی خرید پروتز را برایش ندارد. لذا او از توپ بسکتبال برای جابجا شدن استفاده می کند. کیان برای پیمودن راه از دو دستگیره چوبی کمک می گیرد و هرگز گله و شکایت نمی کند. او تابحال از 6 توپ بسکتبال استفاده کرده است. او به مدرسه می رود؛ همیشه با روحیه و با لبخندی به پهنای صورتش ...

 

















 

اخیرا شرکت AOL اهدای پاهایی مصنوعی را به کیان پذیرفته است.






 

 

یک دقیقه پیش چه اتفاقی در اینترنت افتاد؟

 

زندگی در دنیایی بدون اینترنت برای مردم امروز غیرقابل تصور است. این اینفوگرافی به شما نشان می‌دهد که در ۶۰ ثانیه گذشته چه حجمی از اطلاعات در فضای وب ایجاد و یا استفاده شده است.


 

انگار باز هم این هالیوودی ها از تقلید از ما ایرانی ها دست بردار نیستند !!!







به اینا میگن تماشاچی ...














 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
استفاده از تمامی مطالب سایت با ذکر منبع آزاد است و نیازی برای عضویت ندارد. البته میتوانید در خبرنامه عضو شوید تا در صورت وجود پیام ضروری به شما اطلاع داده شود. در پایان امیدواریم در نظر سنجی سایت شرکت نمایید و نیز ممنونیم از اینکه ما را با دادن گوگل پلاس شاد میکنید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظرتون در مورد مطالب چیه؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 531
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 51
  • آی پی دیروز : 48
  • بازدید امروز : 134
  • باردید دیروز : 69
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 429
  • بازدید ماه : 931
  • بازدید سال : 4,644
  • بازدید کلی : 41,865
  • کدهای اختصاصی
    پیش از هر چیز این وبلاگ را تقدیم می کنم به تمام عزیزانی که با وجود تجربه ی سنگین و فراموش نشدنی شکست عشق همچنان حرمت عشق، این حس مقدس ، را نگه داشته و به آن ارج می نهند...به قول گفتنی هروقت خواستیم به یکی دل ببندیم، ازمون شارژ ایرانسل خواست!...